26 Φεβ 2007

Εκπαιδευτική Ξαναρρύθμιση


Να ‘μαι πάλι εδώ! Μετά από ένα χρόνο στην ίδια τάξη, προβιβάστηκα (με μέσο) στο μέσο της χρονιάς και φοιτώ κανονικά στην τάξη 2,5. Κάτι δηλαδή ανάμεσα στην Β’ και στην Γ’ Δημοτικού.

Ας είναι καλά κι αυτή η καλή κυρία, η κυρία Μαριέττα που με μεταρρυθμιστικό τρόπο μου έδωσε την ευκαιρία να έχω μια δεύτερη ευκαιρία στην πολυτάραχη ζωή μου των 7 και κάτι χρόνων μου.

Ας είναι καλά και ο μπαμπάς μου που από το περίσσευμά που του άφησε ο κύριος Αλογοσκούφης μού αγόρασε καινούργιο τετράδιο για να γράφω τις εκθέσεις μου.

Σήμερα δεν μας βάλανε έκθεση, ίσως ούτε αύριο θα μας βάλουν γιατί θα έχουμε Γενική Συνέλευση της Εκπαιδευτικής μας Κοινότητας όπου θα αποφασίσουμε κατάληψη της αίθουσας του πάνω ορόφου, της τουαλέτας των κοριτσιών και του κυλικείου της κυρίας Σούλας. Μάλιστα στις 12.15’, πριν το μάθημα της γυμναστικής θα καταλήψουμε και το γραφείο του κυρίου Διευθυντή, αν κατάλαβα καλά, και στη συνέχεια θα καταλήψουμε και τον κύριο Πέτρο τον επιστάτη, με αίτημα να μην κλειδώνει το προαύλιο αμέσως όταν χτυπάει το κουδούνι.

Τώρα σας αφήνω γιατί θα μελετήσω χημεία με τον φίλο μου το Νάσο που είναι μαθητής της ΣΤ’ και δεν μπορεί ο άχρηστος να φτιάξει μια μολότοφ της προκοπής που την θέλει για την εκδρομή της Πέμπτης στα Προπύλαια.

Έβαλα και τη φωτογραφία της θείας Φωτούλας, που τράβηξα με το κινητό μου (από αυτό του κυρίου Ευαγγελάτου με τη κρυφή κάμερα), που μου δείχνει τι θα μού κάνει αν ξαναχαλάσω το τετράδιο των εκθέσεων.

Αταξίας, μαθητής της Β’-Γ’ Δημοτικού

2 σχόλια:

Marina είπε...

Σε χάσαμε ατακτούλη, ευτυχώς πάλι άρχισες να γράφεις.
Αντε και καλά μυαλά! (για τη Χημεία λέω!!)

Στέλιος είπε...

Πολύ ωραίο το design του μπλογκ σου με το παλιό τετράδιο! Για τις γλωσσολογικές και νομικές μας ..ανησυχίες, σου απαντώ στο δικό μου μπλογκ!